Hastaneye Gidecekler Dikkat! Sağlık Çalışanları İş Bırakıyor
19 sendika ve iki aile hekimliği federasyonu tarafından kurulan Sağlık ve Sosyal Hizmet Birlik ve Mücadele Platformu'nu (SABİM) bünyesindeki sağlıkçılar, 2 gün işi bırakacak. Aile hekimleri ve aile sağlığı merkezi çalışanları 1-2 Ağustos tarihinde işi bırakacak.Platformdan yapılan ortak açıklamada; ‘Ölüyoruz, öldürülüyoruz, ekonomik olarak açlık sınırındayız ve tükeniyoruz’ ifadelerine yer veren sağlıkçılar. Alım gücünün azalması, can güvenliği problemi, memur maaşlarına yapılan zammın yeterli bulunmaması ve ek ödemelerin kök maaşa yansıtılmayacak olması sebebiyle iş bırakacaklarını belirttiler.İş bırakma eylemi kapsamında, Turgutlu Devlet Hastanesi’nin de bazı birimleri ile aile hekimleri 1-2 Ağustos tarihlerinde faaliyet gösteremeyecek. Genel
Yayınlanma: 31 Temmuz 2023 - 22:47
Hastaneye Gidecekler Dikkat! Sağlık Çalışanları İş Bırakıyor
19 sendika ve iki aile hekimliği federasyonu tarafından kurulan Sağlık ve Sosyal Hizmet Birlik ve Mücadele Platformunu (SABİM) bünyesindeki sağlıkçılar, 2 gün işi bırakacak. Aile hekimleri ve aile sağlığı merkezi çalışanları 1-2 Ağustos tarihinde işi bırakacak.
Genel
31 Temmuz 2023 - 22:47









