Yunusemre Belediyesi kendi çiçeğini üretecekMANİSA Yunusemre Belediyesi, Muradiye Mahallesi'nde 5 bin metrekarelik alan üzerine kurduğu sera ile kendi çiçeklerini üretmeye başladı. AK Partili Yunusemre Belediyesi Başkanı Mehmet Çerçi, Başkan yardımcısı Kılıç Kaya ve birim müdürleri ile birlikte, Muradiye Mahallesi'ndeki 5 bin metre karelik alan üzerine beş ay önce kurulan serada incelemelerde bulundu. Fen İşleri Müdürlüğü'ne ait şantiye alanında kurulan sera çiçek üretimi yaptıklarını dile getiren Belediye Başkanı Çerçi, amaçlarının belediyenin kendi çiçeğini kendi üretmesini sağlamak olduğunu söyledi. Başkanı Çerçi, çiçek serası hakkında şu bilgileri verdi:"5 bin metrekare alan üzerine kurulan seranın şu an 150 metrekaresinde tünel sera, 300 metre karesinde yarı açık sera, 450 metre karesinde gölgelendirme sistemi, 200 metre karesinde ise yastık seracılık yapılmaktadır. Seramızda gül, gül çeşitleri, lale, kartopu, orman sarmaşığı, panpas, pitos gibi mevsimlik çiçekler yetiştirilmektedir. Şuanda seramızda çiçeklerimiz büyüme aşamasında. Önümüzdeki Mart ayı içerisinde ilçemizin belirli noktalarına çiçeklerimizi dikerek, renkli bir görünüme sahip olmasını sağlayacağız" dedi. Önümüzdeki haftalar içerisinde Koldere Mahallemiz'de yaklaşık 10 bin metrekarelik alan üzerinde fidan yetiştiriciliğine başlayakladını da belirten Başkan Çerçi, " Bunun için çalışmalarımız sürüyor. Hedefimiz 10 bin fidan yetiştirmek. Yeşil bir Yunusemre için çalışmalarımız hızla sürüyor" dedi. DHA
MANİSA
Yayınlanma: 14 Ocak 2015 - 09:43
Güncelleme: 14 Ocak 2015 - 09:45

Yunusemre Belediyesi kendi çiçeğini üretecek
MANİSA Yunusemre Belediyesi, Muradiye Mahallesi'nde 5 bin metrekarelik alan üzerine kurduğu sera ile kendi çiçeklerini üretmeye başladı.
MANİSA
14 Ocak 2015 - 09:43
Güncelleme: 14 Ocak 2015 - 09:45





